onsdag 31 mars 2010

På min dörr hänger...

nu denna påsk-krans (!) som jag gjorde som ett litet experiment... Nu vet jag att jag borde införskaffa mig en limpistol, en sån är bra vid projekt som detta. Men det gick med scrappy glue och glue dots också... Bara man vill så... ;D



Underbara lila rosenknoppar skickade Inger i senaste DT-paketet, användbara till mycket, en av vårens färger är ju lila! Några fjädrar för att få lite påskkänsla och så en stor gul ros som tronar överst... Söta Tilda vilar ryggen mot Spellbinders-ägg, som jag allt knep den sista av i butiken. Vackert lila satinband virade jag runt pil-kransen som jag fyndade billigt på Coop efter jul för nåt år sen (ni vet, den som spar han har...)

Jaa, så jag hann! Men den blev lite enklare än vad jag tänkt mig från början... fast jag får väl säga tvärtemot mot Simon &Thomas som säger att "More is More", alltså Less is More! Kanhända "bygger jag ut" den under påsken!

Kram på er alla och en riktigt glad påsk vill jag önska er med massor med god mat och framför allt godis men viktigast av allt, lite scraptid!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar