torsdag 1 april 2010

Lite inspiration...

Jaha, då börjar påskledigheten för många. Så härligt!!! Här hemma är alla i familjen lediga hela påsken, och det ska bli god mat, äggjakt och massa mys... Vi har inte ett enda måste inplanerat under påskhelgen, så jag räknat med att hinna pyssla lite, hihi...

Tänkte visa er de andra alsterna som jag skickade till Inger för att ta med på mässan förra helgen...

Först ut är en liten ask:

Visst är den söt?

Jag har använt ett av Primas nya ljuvliga papper, band, vackra blomster och några pärlpluttar. En av de nya fina pins:en från Inkido har oxå fått plats. Textstämpeln hittar du just nu på rean i butiken!!


Man öppnar asken med ett litet handtag, tycker det är så sött... Insidan av asken har jag vikt av ett vitt cardstock och så chalkat alla kanter.


Visst är de här rosorna alldeles underbara!!!


Nästa alster är ett match pocket card...

En riktigt färgklick!!

Vackert papper från Maja Designs nya collektion, band, minirosor och aster som även fått lite glitterlim på sig. Den söta änglen kommer från Kort och Godt. Textstämpeln kommer från ett kit med Greeting Farm-stämplar som tyvärr är slut.


När man öppnat kortet finns det ett litet utrymmme för en personlig hälsning.

Nu har jag bara ett kort kvar att visa er, men det tänkte jag spara lite på, hihi... På lördag tror jag det passar att göra ett nytt inlägg!

Kram på er allihopa, och snabba er på till Blåkulla så kan vi pyssla ihop där!!!
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar