söndag 20 juni 2010

Bidrag nr: 11, nr: 12, nr: 13, nr: 14, nr: 15 och nr: 16 - Juniutmaningen

Oj tjejer!!! Ni har varit såååå flitiga och det är massor med superfina bidrag som kommit in!!! Ni är fantastiska :)
Bidrag nr: 11"Hej :)
Här kommer mitt bidrag till er månadsutmaning :)
Jättefin skiss!
Har bifogat min LO i mailet.
Mvh Piggeline (Caroline)
Bidrag nr: 12
"Hej
Jag blev genast sugen på att göra nåt till den roliga utmaningen, dels för att jag fastnade för skissen, handritad eller inte, spelar ingen roll,samt att det ska handla om sommar, jag har ju ett digert utbud av olika sommarbilder från våra semestrar i mitt föräldrahem.
Ha det gott
Ingrid/elsamaja58 "
Bidrag nr: 13
Hejsan!
Detta är min första skiss, min första utmaning och min allra första LO.
Sommar för mig, det är att må gott. :)
/Linda K. DeadUntilDark
Bidrag nr: 14
Hej,
jag tyckte er skiss var så fin och har därför gjort en LO utifrån den. Fotona på LO:n är från förra sommaren och dotterns första utomhusbad. En enkel LO utan så mycke krusiduller. Fjärilarna har jag dock knåpat ihop själv med hjälp av pärlor och tunn ståltråd.
Mvh Helga-Sofie
Bidrag nr: 15
"Här kommer mitt bidrag
//Emelie Lundström"
Bidrag nr: 16
"Hejsan!
Otroligt fin skiss som jag inte kunde låta bli att göra ett LO efter. Jag är egentligen ingen layout scrappare utan kortmakare men jag till denna hade jag en så bra bild jag tyckte passade bra att scrappa efter. För oss innebär ofta sommar = karuseller :o)
Trevlig sommar!
Päivi "
Tack snälla ni för alla dessa fantastiska alster som ni skickat in till oss!!! De är såååå fiiina, blir alldeles stum!
Vi har även fått ett läsarbidrag inskickat som jag så gärna vill visa er:

"Hej!
Jag har på Pysseltagen igår (17/6) och stod och velade länge vilken stämpel jag skulle ta med vingar på. Jag bestämde mig för den billigare varianten som inte var lika fin bara för den var större, men i sista stund ändrade jag mig och tog den mindre som vart mycket finare...
Givetvis var jag ju tvungen att trycka in den på mitt alster jag höll på med, men det blev så bra tyckte jag :)
Kolla bilderna på min blogg.
Kram på er
Izadory"
Ditt alster är helt underbart Izadory!! Så välarbetat och detaljerat, me like! Och jag tycker du gjorde helt rätt som valde den stämplen du gjorde:)
Kram på er allihopa!
BellaMio

1 kommentar:

  1. WOW!! Vilka fantastiska tävlingsbidrag,blir alldeles mållös av alla vackra LO:s ni skapat (och, måste jag erkänna, väldigt stolt om min skiss kunnat inspirera till detta :))!!!
    Och Izadory- otroligt vacker LO, bilden med vingarna är helt underbar!!
    Kram/ Eva

    SvaraRadera