tisdag 1 juni 2010

Bidrag nr: 26, 27, 28, 29 och 30 - Majutmaningen!

Ja jösses!!! Vi har fått in inte mindre än 30 bidrag denna månaden!!! Såååå flitiga ni varit tjejer :)

Bidrag nr: 26:

"Hej !
Vilken superskoj utmaning. Här kommer mitt bidrag.
Nu skall jag surfa vidare i butiken
Mvh Jessica Lundqvist
http://teamjes.blogspot.com/"

Bidrag nr: 27"Här kommer mitt bidrag!

Hälsningar Britt-Marie Carlsson"

Bidrag nr: 28:
"Hej Hej!

Här kommer mitt bidrag till er utmaning. Är första gången jag är med och tävlar överhuvudtaget och tycker det är jättekul.

Med vänliga hälsningar

Anneli Ahlberg
"

Bidrag nr: 29"Hej,

Här kommer ett litet bidrag till utmaningen.

Först tyckte jag att det var svårt att kombinera just dom färgerna men när jag hittade den här stämpeln på en scrapträff gick det som en dans.

Jag har gjort ett staflikort med papper från My Minds Eye - Li´l Robots: Microchip och Nuts and Bolts. Dom enfärgarde papperna är Bazzill.

Med vänliga hälsningar

Diana B"

Bidrag nr: 30


"Hej ,

Här kommer mitt bidrag till Er månadsutmaning som verkligen föll mig i smaken *ler*.
Ett kort skulle skapas och jag gillade både färgvalet och att det var "måste-ha-med-tema".
Jag gillar att använda rosor, pins och knappar så det var perfekt.

Tack för mig,
Eivor/Ejja"


WOW tjejer säger jag bara!!! Vilka underbara kort ni alla gjort!!! Nu återstår bara röstningen för oss DT's och det blir verkligen inte lätt.

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar