onsdag 7 juli 2010

Bidrag nr: 1, 2, 3, 4, 5 och 6 - Juliutmaningen

Ja det är ju ny månad och med det oxå en ny månadsutmaning! Du har väl inte missat denna månadens läckra Bingoutmaning?

Så många fina bidrag har redan kommit in, det märks att ni behöver lite paus från solen en stund tjejer ;)

Bidrag nr: 1
"Hejsan!

Här kommer mitt bidrag till juliutmaningen.
Jag valde mittenraden vågrätt, alltså pärlor, använd kantstans, bokstäver, något cerise och charm. Bilden föreställer min systerdotter och jag tycker att hela hon utstrålar charm på den här bilden!

Detta var första gången jag kom med ett bidrag och det blir definitivt fler gånger!

MVH Malin
http://www.nilmadesign.se/"


Bidrag nr: 2
"Hej på er!

Här kommer mitt kort till er Juli utmaning.

Min bingorad är:
3D lack
Rosett
Bokstäver
Turkost
well

Det var verkligen en utmaning att få ihop, men det var kul.
Kram på er!

Izadory"


Bidrag nr: 3
"Hejsan
Här kommer mitt bidrag till BINGO utmaningen. *ler*

Jag valde denna rad:
Perfekt pearl
crackle paint
charm
spets
limefärgat

jag har med allt det på mitt kort...

Mvh Johanna "pojjo"
http://pojjos.blogg.se/"


Bidrag nr: 4
"Riktigt rolig utmaning - alltid roligt när man får klura lite extra!

Jag har valt en lodrät rad med: 3D-lack, Rosett, Bokstäver, Något turkost och Wellpapp.
Wellpappen har jag målat vit lite slarvigt för att få lite "shabby chic" -känsla. Det prickiga pappret, bandet med "bollarna" och även bilden (fast det syns knappt på kotten) går i turkos toner. Bokstäverna har jag stansat ut med cuttlebugen och sedan 3d-lackat. Sedan en liten spetsrosett som pricken över i.

Jag har även lagt upp kortet på min blogg http://pillerillanspyssligheter.blogspot.com

Pyssliga sommarhälsningar från mig!"


Bidrag nr: 5
"Hej hopp!

Bingoutmaningar är superkul. Här kommer mitt bidrag. Har använt mig av den andra vågrätta raden (något gult - pins - rosett - något rivet - crackle paint).

Soliga hälsningar Martina / Mimic http://mimicsliv.blogspot.com"


Bidrag nr: 6
"Jag valde raden med stickels, något gult, pärlor, emossat, och organzaband."

Tack tjejer för såååå fantastiskt fina bidrag!!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar