onsdag 14 juli 2010

Bidrag nr: 10, nr: 11, nr: 12 och nr. 13 - Juliutmaningen

Det fortsätter att ramla in bidrag till utmaningen. Så roligt!!! Det är skoj att se att ni orkar pyssla trots värmen :)


Bidrag nr: 10
"Hej,
Här kommer mitt bidrag! Jag valde Stickles, något gult, pärlor, Embossat och organzaband!

Tack för en rolig utmaning!
Mvh
Sonja"


Bidrag nr: 11
"Hej!
Här kommer mitt bidrag.
Har använt mig av: något gult, pins, rosett, något rivet och crackle paint."


Bidrag nr: 12
"Hejsan.
Här kommer mitt bidrag till julitävlingen. Jag har valt raden: något gult, pins, rosett, något rivet, crackle paint.

MVH
Susanne Andersson"
http://www.uzaan.blogspot.com/


Bidrag nr: 13
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till juliutmaningen. Jag valde den vågräta raden som innehöll något gult,pins, rosett, något rivet och crackle paint. Och äntligen blev de här bilderna scrappade, tagna redan sommaren 2006!


Hälsningar Lilo
http://liloscrap.blogspot.com"


Tack tjejer för väldigt fina bidrag!!! Jag blir väldigt sugen på att testa ett bidrag själv (utanför tävlan då förstås)!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar