tisdag 27 juli 2010

Bidrag nr: 19, nr: 20, nr: 21, nr: 22 och nr: 23 - Juliutmaningen!

Jaha, så är det inte många dagar kvar av Juli då. Tänk så fort tiden går!! Men jag hoppas på en ljuvlig brittsommar!!

Det har kommit in massa fina bidrag till utmaningen, och dem tänkte jag visa er nu...

Bidrag nr: 19
"Hej!
Älskar ju bingoutmaningar, är ett jättekul sätt att jobba på tycker jag.:)

Till min layout valde jag den lodräta mittenraden.
Turkost - på pappret
Wellpapp
3D-lack - på de små bokstäverna, lite på blommorna och fjärilarna
boksäver -flera olika typsnitt i titeln och handskriven journaling
rosett - den svarta i över högra den av layouten

Tack för inspirationen!
Ha en fortsatt fin sommar! //Sofia"


Bidrag nr: 20
"Här kommer mitt "bingo-bidrag"
Jag valde raden med pärlor, kantstans, bokstäver, cerise och charm

Anna"


Bidrag nr: 21
"Hej!
Bifogar filen på bidraget till juli månadsutmaning.
Jag har även lagt upp bidraget på min blogg, där jag skrivit lite om det…

Med vänlig hälsning
Pillan"


Bidrag nr: 22
"Hej DT!

Detta är första gången som jag gör något sådant här. När jag var på Pysseltagen senast så pratade jag med Inger och hon sa har du inte varit inne på Bloggen vilket jag inte hade. Rättaresagt jag har aldrig varit inne på någon Blogg och visste knappt vad det var. När jag kom hem så tog jag en runda in på er Blogg och såg att ni hade en månads tävlig och nu har jag gjort ett bidrag till den.

Jag valde den vågrätta raden med Pärlor (som sitter i mitten på blommorna) Kantstans (som jag har gjort i kanten på det cerisa pappret som jag också skulle ha med) Bokstäver (Psst) och en charm som jag har i höger kant ( Made with love).

Jag hoppas att jag gjort allt rätt och att ni tycker om mitt bidrag.

Vänligen
Jenny Sandgren"


Bidrag nr: 23
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till er julitävling.

Jag valde den första lodräta raden med stickles (på vingar och bubblor), något gult (motivet), embosat (texten är embossat med guld), pärlor (både halvpärlor och pärlor på tråd) och organzaband.

Ha en fin vecka!
Kram
Malin"

Tack tjejer för superläckra bidrag!!! Det blir verkligen ingen lätt match att rösta denna månaden, hua!!

Hoppas ni har det gott och njuter av sommaren, det gör jag :)

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar