onsdag 11 augusti 2010

Bidrag nr: 6, nr:7, nr: 8, nr: 9 och nr: 10 - Augustiutmaningen

Flera fina bidrag har kommit in till vår månadsutmaning, det är så kul att se alla era vackra skapelser!!

Jag har fått väldigt mycket inspiration :)

Bidrag nr: 6
Hej!
Här kommer mitt bidrag till augustis månadsutmaning, "Bokmärke"

Lägger ut bild på min blogg och länkar till Er!

Tack för denna gång!
Kram Ann-Charlotte


Bidrag nr: 7
Hejsan!
Här kommer mitt bidrag till bokmärkes-utmaningen. Har sytt med symaskinen runt kanterna på det mönstrade pappret och en liten Tilda fick också vara med.

Ha det gott.... Eva / Eviebee

Jag kommer att blogga om tävlingen på min blogg.
Kram kram


Bidrag nr: 8
Hej!
Här kommer mitt "boktips" till Augusttävlingen. Kul utmaning tycker jag. Jag har sytt med röd tråd på maskin runt den mörkgula kanten.

MVH
Eva


Bidrag nr: 9
Hej!
Här är mitt bidrag. Blomman är sydd med maskinsöm.

mvh
Mackan


Bidrag nr: 10
Hej
Här kommer mitt bidrag till er augusti tävling.

Kram Gurkiss
http://gurkiss.com/scrapbooking

Tack tjejer för helt fantastiska bidrag!! Det ena finare än det andra... Å än är det måååånga dagar kvar på månaden, hihi...

Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Såna ljuvliga, läckra och fantastifulla bokmärken! Jag blir så glad av att se dem! Vad roligt att ni vill delta i vår utmaning! Kram på er!

    SvaraRadera