söndag 5 september 2010

Bidrag nr: 1, nr: 2 och nr: 3 - Septemberutmaningen

Jaha, så har det då blivit höst i alla fall. Fast jag gillar hösten, speciellt om den är så fin som nu. Massa läckra färger och en fläkt av sommar kvar, härligt!!

Idag är det dax att visa tre fina bidrag som kommit in till månadsutmaningen. Så kul att se hur ni gjort tjejer!

Bidrag nr: 1
"Hej!
Kul utmaning den här månaden. Passade mig perfekt då jag hittade en egengjord blomma liggandes på mitt röriga bord.
Tog en beige-grå cardstock ,gjorde en distressruta och sen kladdade jag med andra distressfärger runt om och sen stämplade jag på distressrutan med en ny stämpel som jag fick hem i brevlådan idag (ropat in på Tradera för 6 kr). Så detta enkla kort får bli mitt bidrag

Ha det gott i helgen.
Själv håller jag på att frysa ihjäl så jag (och man och barn och barnbarn) sticker till Kreta på söndag."


Bidrag nr: 2
"Hej!
Vilken rolig utmaning! Den var jag ju tvungen att göra med en gång, så här kommer mitt bidrag.

Trevlig helg!
Anna S"


Bidrag nr: 3
"Hejsan!
Här kommer mitt bidrag till september utmaningen. Jag har använt enfärgat papper
från ett amerikanskt företag som heter Papertrey Ink, stämplarna är oxå från PTI.

älskar verkligen dessa underbara färger

vänligen
Therese Silver-Sörensen"

Tack för era superfina bidrag tjejer!!! Jag känner på mig att det blir riktigt svårt att rösta denna månaden!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar