tisdag 16 november 2010

Bidrag nr: 4, nr: 5, nr: 6, nr: 7, nr: 8 och nr: 9 - Novemberutmaningen!

En hel hög med finfina bidrag till vår månadstävling har det kommit in!!! Ni är verkligen duktiga och inspirerande tjejer!!

Bidrag nr: 4
"Jag har använt som botten vivigades copenhagen papper,sen inkido god jul, panduros noter och det med stjärnor på vet jag inte vems det är.

Lucian e en stämpel från Motivetstämplar. God jul är klippt av ett band, blommorna, de mindre utstansade med blom punch och distressade + guld duttade och lite stickles på. Den större blomman är en pappers blomma och distressad samt stickles på och en tyg blomma i mitten.

Insidan samma tyg band som det syns en snutt av på framsidan och botten papper. Hjärtat är ur klippt av baksidan av copenhagen pappret och crakelerat.

MVH Majvor Lundmark"


Bidrag nr: 5 "Hej!
jag har gjort ett julkort till din tävling.
Du kan även se kortet på min blogg.

med vänliga hälsningar
Veronica Swahn"


Bidrag nr: 6
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till er novemberutmaning.

Jag har använt röd cardstock, och fyra olika röda mönsterpapper: "Panduros - Forever Folklore - Little Christmas goat", "Karen-Marie - Red Stars", "MakingMemories - Mistletoe" och ett från Panduros set med "Designark ringar + ränder". Julgranen är vikt i ett grönt mönsterpapper, "Karen Foster - Green Snowflakes" och har dekorerats med gludfärgat glitterlim.

Den vita blomman som får agera stjärna har också dekorerats med guldfärgat glitterlim. Inuti har jag använt röd/rosa Tilda band runt den rivna vita fyrkanten. Stämpeln som finns både på ut- och insidan är embossat med rött glittrigt embossingpulver.

MVH
Siri"


Bidrag nr: 7
"Hej!
Sökte utmaningar och hittade eran. Den var precis vad jag behövde. Här kommer mitt bidrag till tävlingen!

Ha en fortsatt bra vecka!
Sara-SaGam"


Bidrag nr: 8
"Hej!
Jag har gjort en julkortsask till er roliga utmaning!
Papprena jag har använt är En fröjdefull jul, 2 från Inkido och så Peppers christmas.

De vita rosorna och pyntebären har jag målat med röd glimmer glaze och så doppat i rödglittrigt embossingpulver och värmt det hela, himla kul grej!

Kram
Johanna"


Bidrag nr: 9
"Hej hej!
Tack för en rolig utmaning.

Jag har bara använt spillpapper och blomman är färgad med glimmer Mist. Ett litet band och ett stämpelmotiv och så blev det ett fiiiint julkort!

Kramen
Karin"

Tack tjejer för helt fantastiska bidrag!!! Själv skulle jag ha jättesvårt för att blanda papper, men ni inspirera mig verkligen till att försöka!!

Kram
BellaMio

2 kommentarer:

  1. Wow! Så helt fantastiska bidrag ni har gjort! Underbar inspiration ni delar med er av! Roligt att ni vill vara med! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    jag tror jag har missat vem som vann novembers måndadsutmaning.. Är lite nyfiken vem var det..

    SvaraRadera