söndag 7 november 2010

Vinnare och bidrag nr: 1, nr: 2 och nr: 3 - Månadutmaningen för November

Ja nu när vi kommit in i November månad är det hög tid att börja med julkorten!!! Ja, i alla fall om man skapar långtsamt som jag gör, hihi...


Då passar det ju alldeles utmärkt att passa på att skapa ett bidrag till vår månadsutmaning, så sitter du och skapar julkort för fullt, hoppa på vet ja!


Tre bidrag har redan kommit in, superläckra allihop!!


Bidrag nr: 1
"Här kommer mitt bidrag till utmaningen.

Jag har använt följande:
Jag har använt papper, Tradisjon Julmorgon och Juleströmper
Bo Bunny: a gift of love
Riddersholm Holly and Angels
Röd cardstock
Spellbinders Labels seventeen
Fancy Tags
MS snöflingestans
röda och vita pärlor
Glossy Accent
Vitt embossingpulver
vita blommor, färgade röda med promarkers
Peel of God Jul
samt 2 st 3d bilder.
ruggade kanter



Hälsningar Lena Johansson"




Bidrag nr: 2
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till novembertävlingen!


Jag har använt papper från Maja Design (det med hjärtan och det med dansande barn), Magnolia (syns lite dåligt bakom stämpeln men det är "Sealed") och det med snöflingorna vet jag faktiskt inte vilken tillverkare det är som har gjort.


Alla kanter är ruggade och chalkade och blommorna har jag stansat ut ur akvarellpapper sen färglagt med distresser aged mahogany och sprayade med glimmermist. Insidan har jag också dekorerat lite mer än vanligt.


Lisa"




Bidrag nr: 3
"Hej
Här kommer mitt bidrag till er roliga november utmaning.


Hälsningar
Therese Fagerberg"



Tack tjejer för urläckra bidrag!!!


Nu är det allt hög tid att redovisa vinnaren i månadsutmaningen för oktober!! Den läckra Halloween-alstertävlingen som Eva klurade ihop...














Är du den som vunnit?














Du får allt scrolla liiiite till.....














Vinnare är:


















Bidrag nr: 10!!





Stort grattis till dig Catta!!! Det är ett mycket välgjort och dekorativt kort. Maila din adress till Inger (pysseltagen@live.se) så kommer en vinst till dig i brevlådan.





Kram på er alla!


BellaMio

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Jättefint kort!
    Kram!/ Eva

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken överraskning detta var! Mitt lilla kort bland alla fina bidrag! Tack så hemskt mycket!

    Vinsten kom superfort och var sååå fin! Ska visa upp godbitarna i min blogg inom kort!

    Kram! Catta

    SvaraRadera