torsdag 27 januari 2011

Tips och Trix-torsdag - Lek med embossingfolders!!

Förlåt för att min inlägg kommer så sent idag, men jag har haft strul med internet, det tar en heeeeel evighet att ladda upp på Youtube!

Men hur som, här kommer alla fall dagens tips och trix! Jag har lekt rejält med embossingfolders idag, både med köpta och med hemmagjorda :)

 Ganska läckert tycker jag... Och det är ju så roligt att göra det mesta själv :)


Vacker ros och en blomma som jag gjort med ett band och en brad.


 Hjärta med vacker blingsten, me like!


 En liten grattisbiljett!


 Vacker fjäril med maaaassa 3D-lack!!


 Och så insidan på kortet, det är ju lite kul att fixa till den oxå ibland.


Och här kommer filmen som visar hur jag gjorde när jag skapade detta embossade alster :)


Om ni gillar min lilla snutt får ni gärna lämna en kommentar, eller klicka på "Gilla-knappen" på Youtube (kolla bilden), då vet jag att jag gjort rätt och att ni vill se mer, hihi...


Material:
Distress Ink - Tea Dye och Vintage Photo


Crackle Paint - Aged Mahogany

Ja det var allt för idag,  men jag är ju tillbaka igen redan på lördag!!
Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar