fredag 27 maj 2011

En cupcake och en LO

Idag bjuder jag på en low-calorie-cupcake!

Receptet från BellaMio hittar ni här.


Två söta spetsar och masssssor av rosor!

Dax att fylla på mitt lager av rosor;)

Orange dekorationsbär
Rosett av grön spets

På tagen står det: Om jag fick välja mamma

skulle jag välja Dig- mitt morsdagskort!!

Fjärilspins från egna lådan

Och sen en LO igen - hade några foton
med mig sist till Pysseltagen och då hittade jag ju såå många
fina passande papper- så inte konstigt att det är så roligt att
göra LOs!

Detta fantastiska papper;BoBunny Timepiece Clockwork
ovanpå brun CS
Några små bitar mönstrat papper;
PionDesign Minnenas Ateljé Bårder och
PapirDesign Par i Hjerter beige(baksidan)- detta genom
en TimHoltz dies
Tagen har jag skrivit ut med Slicen

Blommorna har jag gjort själv
En liten söt klock-charm
Band
Några guldpluttar med PaperPen

Lite wellpapp,spets och en bit av ett
gammalt "lace-papper"
Övriga dekorationer från djupet av någon låda;)
Bokstäverna Kaisercraft och Adornit

Med detta önskar jag er alla en riktigt skön helg
Kram
Linda









1 kommentar: