torsdag 5 maj 2011

Vinnare i utmaningen för April!

Först och främst så vill jag tacka er för alla fina bidrag och så vill jag tacka för alla goa kommentarer och mail på hur mycket ni uppskattar mallen. Jag är verkligen rörd över att ni alla gillar den så mycket och att vi fått in så många fina bidrag!! TACK snälla!!

Så till det viktiga, vem som vunnit så klart!!!!





Den vinnande kistan...







...är....






nr:...






Nä lite till får ni alla scrolla!!






Bidrag nr: 19!!!

Grattis till dig Annica!! Din kista är väl arbetad, med många fina detaljer och föll oss alla i smaken.
Maila din adress till Inger så kommer något kul på posten till dig.

Kram
BellaMio

4 kommentarer:

  1. Shit pommesfrites vad jag blir glad! Det trodde jag verkligen inte med så många otroligt vackra bidrag!!! *överlycklig*

    SvaraRadera
  2. Stort grattis, vännen :D Hipp hipp hurra :D

    SvaraRadera
  3. Graaaaaattis Annica!!!

    SvaraRadera
  4. grattis, den är verkligen kanonfin. //tyrasmatte

    SvaraRadera