måndag 6 juni 2011

And the winner is....

Nu är alla rösterna räknade och vi har en vinnare....

Det var inte lätt kan jag säga, det var otroligt jämt och alla bidrag är underbara!! TACK allihopa för att ni skickar in bidrag till oss. Det är fantastiskt inspirerande och otroligt roligt att kunna visa upp era alster här i bloggen.

Men nu är ni nyfikna gissar jag :)


And....




...the....





...winner...




...is....





...bidrag....






...nr 24!!!!


Ett jättegrattis till dig LINDA!!!!

Maila in din adress till Inger, så kommer en vinst till dig!

Och till er andra, ni har väl sett att månadsutmaningen för juni finns upplagd?

Kram
BellaMio

4 kommentarer:

  1. Stort Grattis =)

    Kram TessiBessi

    SvaraRadera
  2. Nej men TACK, vad kul det trodde jag aldrig, första gången jag vågat skicka in till en tävlig och allt... Jättetack och jag önskar er alla en toppenbra sommar, var rädda om er!!!
    Många kramar en superglad LINDA

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis till vinsten Linda! Hoppas du hoppar på den nya utmaningen också;)

    Kram Erika

    SvaraRadera