fredag 17 juni 2011

En riktigt somrig LO!


kändes så "färdigt" att jag inte tänkte göra så
mycket med det, inte heller använda så mycket dekorationer

men.... ibland blir det inte riktigt som man tänkt från början!

Och ibland kan man bara inte sluta sätta dit än det ena än det andra,

kanske någon som känner igen sig?



Jag använde en bit gul coredinations cs som jag skar ut med

en spellbinderdies och sedan körde igenom en embossingfolder.

Sandpapprade och chalkade.

Titeln är bokstäver från Kaisercraft och från min Dymo.


Lik Alfons Åberg? Frisyren! Därför tog jag med en tag från

ett klädesplagg,hi, hi. Några quilling cirklar.

Staketstämpel från Magnolia
En quillad blomma och en retroros
Några minirosor o vita kvistar

Hjärtstämpeln är från egna lådan och
textstämpeln är Inkidos; I denna ljuva sommartid
Fjärilen ett bokmärke
Här syns även att jag mistat med
Distress Faded jeans + perfect pearl

Med denna LO passar jag på att önska alla
en riktigt skön underbar sommar.
Kram Linda



2 kommentarer:

  1. Denna LO andas sommar, älskar alla detaljer du fått med, helt enkelt superhärlig!
    Ha en fin sommar du oxå!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Jätte härlig LO å så söt han e då lilla "Alfons"

    SvaraRadera