fredag 10 juni 2011

Hurra Hurra Hurra Hurra!!

Ett fyrfaldigt leve för alla studenter!

Dagen till ära blir det först ett enkelt studentkort.



Materiallista:

Vit, gul och svart CS


Gula och blå Primablommor

Gula och blå minirosor



Grattisstämpel fr Inkido

Studentmössan egen stämpel

QK swirlar




Sedan har jag gjort mitt första Wipercard i Maja Designs

underbara marina papper!


När man drar i sidorna på kortet poppar en liten mussla upp.


Och eftersom jag inte förstod riktigt var man skriver hälsningen

gjorde jag en tag som jag fäste i med ett gem.

Här även en bild på den sparsamt dekorerade baksidan.

Mussel-stämpeln från egna lådan liksom måsen.


Materiallista:

Beige,mörkblå och röd CS

Maja Design Skärgårdsliv Kasta Ankar och Navigera

Maja Design Lantliv Båten vid bryggan

MS Kantstans Scallop Dots


Rött och vitt band

Vit punchinella

Pins

Blå häftklamrar

Grattisstämpel fr Inkido

Mörkblå Fluid Chalk

Runt blommorna Gelly Roll penna clear star
Några egenplockade snäckor

Trevlig Helg och

Grattis till alla studenter!

Kram Linda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar