måndag 29 augusti 2011

Bokmärke

Idag blir det ett sent inlägg, tiden räcker som bekant inte alltid till så som man skulle önska.
Som alldeles nybliven medlem av en alldeles nystartad bokcirkel så fick jag förstås akut behov av ett bokmärke :). Hade lite kvar av det härliga kit som jag fick när Pysseltagen och Inger sponsrade StampARTic  för ett litet tag sen, och det passade utmärkt för ändamålet:


Den fina textstämpeln om humlan kommer från RoxStamps.  "Problemet" med bokmärken är ju att om de ska gå att använda måste man undvika skrymmande dekorationer- svååårt.  
Lite retroblommor fick det i alla fall bli på baksidan, de blir ju väldigt platta när de måste liksom:



Material: 

Gul, blå och vit CS Bazzill Canvas
Retropunchar, S, M, L
Liten insektsstämpel från byrålådan.

Kan ju bjuda på ett boktips också, första boken som bokcirkeln ska läsa är  "Senor Peregrino" av Cecilia Samartin. Fast jag har ju faktiskt inte läst den än så jag kan ju återkomma när jag har en åsikt om huruvida den är läsvärd eller inte :)...

Ha det gott!

KRAM/ Eva





3 kommentarer: