tisdag 4 oktober 2011

Tävlingsbidrag till Månadsutmaningen

Det har kommit in flera vackra bidrag medan jag har varit i Skåne och här kommer de sista bidragen i månadsutmaningen.

Bidrag nr: 17

"Hej!
Här är min ”Krya på dig” ask till månadens utmaning. Jag har valt att lägga ner halstabletter, näsdukar, piller, lite te och en god chokladbit det kan säkert smaka när man känner sig lite sjuk.

Hälsningar
Charlotte Albrektsson" 


Bidrag nr: 16
"Hej!
Bifogar här mitt bidrag till septemberutmaningen.
Asken är 2,5 cm hög och 10 x 11,5 cm stor, så det går i en del bra-å-ha-saker vid ex vis förkylning.
Nässpray, ett par näsdukar, Panodil och lite förkylningste…

//Pillan"



Bidrag nr: 15

"Hej!
Här kommer mitt krya på dig bidrag
Jag fick några papper av en scrappkompis med godis på tyckte att de passade perfekt till en godislåda. Vad dekorerar man så mönstrade papper med? Jo ett par klubbor och några kolor, detta ska bli min godislåda på scrapträffen i Röstånga men passar lika bra som en krya på dig present.
Mvh Christel/" kotten"
scrapptokig.blogspot.com"



Bidrag nr: 14
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadens tävling. Jag gjorde en liten ask efter egen mall som jag stoppade ner lite saker i som behövs vid förkylningar.  
 
Mvh,
 Cecilia
 
 
Bidrag nr: 13

"Hej!
Jag har altrat en ask till eran tävling i september. Jag skickar med fyra foton, så får ni välja vilka två av dem ni vill visa. Ni kan se fler foton och beskrivning i min blogg!


/Siri"



Tack tjejer för underbart härliga och kreativa bidrag!!!


--------------------------------------------------


Just nu bara ramlar det in bidrag, såååå himla roligt!!!

Bidrag nr: 12

"Hej.

Här kommer mitt bidrag till september månads utmaning. En liten lik kista som är en ask som man kan lägga några smarriga saker i inför Halloween.

Hälsningar
Therese Persson" 
Bidrag nr: 11

"Hej.

Här kommer mitt lilla bidrag. Det är första gången som jag skickar in och jag är så ny på det här. Jag har skapat en ask och i den ligger det chokladbitar.


Mvh

Eva Kjällsdotter" 
Bidrag nr: 10

"Hejsan!
Mitt bidrag blev en sko med näsdukar och underbara ( i dessa förkylningstider) Strepsils!
Tänkte att en sko muntrar väl alltid upp, även om det bara är 1! Och i papper!
Skon är gjord enligt en mall som jag hittade på internet, får kolla upp lite noggrannare var jag hittade den om jag ska blogga den.

Först gjorde jag en sko enligt mallen, men det gick inte att stoppa i något. Den blev för liten, så då fick jag göra “plösen” större. Då gick det att stoppa ner lite. Kanske ska man skicka med choklad också, för det blir man ju glad av!
Hälsningar Lotta" 
Bidrag nr: 9

"Hej
Här kommer mitt bidrag till utmaningen.

Gjort en ask och gjort den öppningsbar i högra sidan för att kunna stoppa in lite "godsaker" Underberg och Dumle alltid bra o ha. O nåra piller ;)

Mvh Christel A"


Bidrag nr: 8


"Mitt bidrag till september tävlingen är premiär för mej.

Min första Scraptävling,oj vad kul.

Ett gott Vin kan göra vem som helst piggare eller sömnigare,och vila är ju bra när man inte är riktigt kry.

Susanne "Prickelina" 
Bidrag nr: 7

"Hej,
Jag har fått ihop ett bidrag till er utmaning i september.
Det blev en BonbonBox som har plats för näsdukar, choklad och annat som är trevligt att få när man är sjuk.

Lägger även ut bilderna på min blogg.

Tack för en kul tävling som passade mig.

Hälsningar 
Marie Hagdahl (alias Malatezta)"
Tusen TACK för alla fina bidrag!!! De är alla så himla fina.

Idag torsdag packar jag ihop alla mina pysselsaker och beger mig ner mot skåne för att vara med på Pysseltagens stora mysiga träff!! Så om du mailar in ett bidrag (än finns det ju lite tid) och inte får något svar så var inte orolig, jag bloggar alla inkomna bidrag på tisdag när jag är hemma igen.

Kram
BellaMio




------------------------------------------------------------
 



Nu ni!!! Nu händer det grejer!! Två bidrag till har ramlat in medan jag gick och stoppade dottern i säng. Sååååå roooooligt!!!

 Bidrag nr: 6

"Hejsan,
här är mitt bidrag till september månads utmaning.

Jag har bloggat det på: http://mummylade.blogspot.com/2011/09/tissue-box-for-pysseltagen.html 

mvh
Heléne Ericsson 
http://mummylade.blogspot.com "


Bidrag nr: 5

"Hello!

Tänkte att jag också ska va me o tävla, så jag "kastade" ihop ett litet bidrag till månadens tävling.

En god bok när man är sjuk är inte fel, och här kommer den som MP3, bara att krypa ner i sängen

o lyssna.

Tjingeling från ScräpFarmor  (Annette)" 
Bidrag nr: 4


"Hej!
Här kommer mitt bidrag till utmaningen. Har gjort en liten box med näsdukar och halstabletter att ge bort till någon som behöver i förkylningstider.



Mvh
Lindha Wilhelmsen"  


Bidrag nr: 3

"Hejsan
Såg att ni ville ha fler bidrag så jag slängde ihop denna lite snabbt. Näsdukar och ipren då kan man klara sig en liten stund i alla fall.

Vi ses på lördag i röstånga!!!
 / Jenni- allram"
 


Bidrag nr: 2

"Hejsan!


Här kommer mitt bidrag till septemberutmaningen. =)
Det blev en liten hjärtformad korg som jag fyllde med lite (o)nyttig frukt(kola). Det kan man ju behöva när man är sjuk! ;) Hängde på en liten silverstjärna med ett par små bjällror, eftersom deras klingande ljud sägs kunna driva bort onda andar. Enligt vissa åtminstone. ^^,


Blommorna på sidan syns tyvärr inte helt bra, men det är röda blommor som jag lagt lite glitter på, satt en röd paljett i mitten och använt min pearl maker för att göra den lilla pluppen i mitten.


Det var väl allt jag hade att säga, tack för en kul utmaning! =)


Mvh Anna
http://vivid-colours.blogspot.com/2011/09/krya-pa-dig-korg.html#links"


Tack tjejer för era härliga bidrag!!!
Å alla ni som funderar på att vara med, kom igen nu och skicka in ett bidrag!




--------------------------------------------------------------






Äntligen!!!! Äntligen har det kommit in ett bidrag till vår månadsutmaning!! Som jag har väntat :)

Bidrag nr: 1

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadens utmaning!
Fler bilder kan ses på min blogg.
Tack för en härlig blogg!

MVH / Emma"

Tack Emma för ditt finfina bidrag!!!

Och alla ni andra, kom igen och skapa läckra alster och skicka in till oss!!

Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Wow så många fina bidrag ni har skickat in.Det blir inte lätt för er läsare att rösta;)

    Ser framemot ert resultat;)
    kram
    Erika

    SvaraRadera