lördag 1 oktober 2011

Månadstävling Oktober!

Japp, då var det dags för en av årets pysselrelaterade höjdpunkter :), nämligen HALLOWEEN, som närmar sig med stormsteg.  Detta kan vi förstås inte låta passera obemärkt här i bloggen!
 Jag har tyckt mig märka bland mina scrapvänner  och kollegor att Halloweentemat delar in oss i två läger- Vi som ÄLSKAR Halloween med alla möjligheter det ger att leva ut våra hemska sidor :) och de som tycker riktigt illa om hela företeelsen.  Hoppas därför att det bland våra bloggläsare finns riktigt många av den första sorten, för oktobers månadadsutmaning är kort och gott:


Gör den läskigaste, roligaste, snyggaste, hemskaste, värsta, bästa eller vackraste

HALLOWEEN-TAG

som någonsin skådats!

Reglerna kan ni säkert vid detta laget, och behöver man en påminnelse finns de här.

Lite inspiration för att komma igång :



Tag nr 1

 och baksida:


Distress stains, så klart ( Wild Honey, Fired Brick och lite Vintage Photo) samt lite TH- dies och stämplar.

Tag nr 2:



Stämplat med vit acrylfärg och sen färgat in med distress stains Faded Jeans och Fired Brick. Det blev inte fullt så lila som jag hade tänkt mig:) så jag  har bättrat lite med Dusty Concord dyna och infärgningsverktyg (och liite Wild Honey och Black Soot)

Att använda stains är absolut inget krav, du får givetvis göra din tag precis hur du vill, bara temat är Halloween. Senast 31/10 kl 23:59 vill vi ha ditt bidrag.  

Så LYCKA TILL och SKRÄM OSS!!

KRAM/ Eva


3 kommentarer:

  1. Jag har tagit mig an denna utmaning och undrar bara hur ni vill ha bidragen? :) I min blogg med länk, mail eller hur? Kram /Tinto

    SvaraRadera
  2. Hej Tinto!

    Vi vill ha in bild per mail och adress och stl hittar du om du klickar på länken med regler som Eva lämnat här ovan. Lämna gärna länk till din sida så man kan kika in till dig;9

    Ser framemot ditt bidrag och lycka till!

    Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Mailade in mitt bidrag häromdagen!:)

    SvaraRadera