tisdag 27 december 2011

En ask till en gåva

Jag har några väldigt härliga vänner som jag gärna ville ge en liten klapp nu när julen kom. Men som den sanna pysslare jag är ville jag ju så klart fixa till lite fina paket oxå :)

Så jag knåpade ihop ett par askar att stoppa de pyssliga presenterna i.

Det här är ett väldigt smidigt sätt och jag har använt många gånger genom åren. Du bara mäter hur stort det är som du vill stoppa i och sen gör du asken efter det måttet. Smidigt och snyggt att ge bort!




 Till denna använde jag vit och brun cardstock ett vackert papper med söta änglar på och så fixade jag till en enkel tag att skriva en liten hälsning på.



 Tagen har jag stansat ut i Big Shoten med Tims dies, snöflingorna är från en embossingfolder. Färgade in flingorna med lite blått och resten av tagen med brunt.

Den söta lilla "lappen" kommer från en Paper Pad och på den står det Have you been naughty or nice? och så kan man kryssa i lite olika val. Min vän är så himla go så jag kryssade för Oh so nice!!

Silverband i tagen och vitt organzaband runt paketet så var den presenten klar!




 Nästa paket är gjort med brun cardstock rött mönsterpapper istälet. Och så vitt ribbat band med rosett...




Även den här tag:en är utstansad men jag har klippt av den lite för den så lång. Och så stansade jag med kantstans i botten. Några Tim Holtz-stämplar och en röd blomma så var det färdigt här oxå!


Jag hoppas att ni alla njuter av ledigheten de flesta av oss får så här års!

Kram
BellaMio

3 kommentarer: