tisdag 13 december 2011

Frostig julgran

Brukar ni har gran till jul? Hos oss är det en självklarhet! Det ska vara en fin äkta levande gran som ska kläs 1-2 dagar innan julafton! Då om något brukar julstämningen infinna sig :)

Men i väntan på den riktiga granen så har jag knåpat ihop en vacker frostig gran av diverse pysselmaterial :)


Den blev så fin och passade perfekt på bordet brevid några gamla fina tomtar...




 Tycker den blev så stämningsfull :) 

Den glittar fint och tack vara misten som jag använt så skimrar den svagt i grönt.




 I toppen fäste jag spetsen med en vacker pin som finns i butiken.




 Jag använde en skir spets som jag virade runt granen.




Som julgransmatta stansade jag ut en cirkel med en fina nya diesen från Marianne Design.



Material jag använt:
Pappersstrut
Spets
Pin
Distress Ink Pad - Vintage Photo
 
 
Kram
BellaMio

1 kommentar: