onsdag 21 december 2011

I väntan på en gran...

Hej på er så här mitt i julstöket!

Här kommer hjärtan på rad som väntar på att få sättas upp i en gran nära mig. Maja-papperen som jag använt är så fina tycker jag.
De små korgarna gör man i valfri storlek busenkelt. Rita upp två cirklar. Ta en assiett som mall till exempel.  och klipp ut. Vik dem på mitten och klistra ihop till ett hjärta. Ta en rak bit papper och vik dubbelt och häfta/klistra fast där papperen möts på båda sidor.


Det enklaste av enkla har jag gjort eftersom jag inte dekorerat med någonting. Jag tycker nämligen inte det behövs! Papperen är så fina i sig själva!

Självklart ska man stoppa nånting i korgarna, här blir det granar, får se om de räcker ända till julafton... skulle inte tro det...;)
Vi ses igen imorgon då jag bloggar ett litet tips! Så tills dess vill jag bara säga ta det lugnt!

Kramar, Cath.

2 kommentarer:

  1. Åh, så söta :) Och en rolig sak att göra tillsammans med de mindre barnen :)
    Kramis

    SvaraRadera