torsdag 8 december 2011

Tips och Trix-torsdag!

Hej!

Från ett blött och blåsigt Skåne kommer dagens lilla Tips. Lite sent kanske, men som en av mina kära Dt-kollegor har sagt för; "Det är ju fortfarande torsdag";))

Idag vill jag tipsa om en av många underbara tidningar som finns och som finns i shopen.

Craft Stamper

Jag älskar denna tidning och har gjort från första gången jag köpte ett exemplar. Ja, den är på engelska, men låt inte det hindra er.
Det är ingen svår engelska och det finns mycket bilder, steg för steg och framför allt så lyfter dom fram både nya och gamla tekniker som man kan använda inom både kort, altring och scrapbooking.
Hoppas ni vågar för den är värd varenda krona. Jag har fortfarande kvar mitt första ex. Dom fungerar som både inspiration och kunskapsbibliotek.

Kram

Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar