torsdag 19 januari 2012

Presentation

Tyvärr blir det inget tips & trix idag... Men något annat roligt kommer här istället :)

Vi har två goa tjejer som ska gästa oss här i vår blogg under februari och mars och idag presenterar jag  tjejerna för er.


"Jag heter Karolina och bor i Helsingborg. Jag fick förfrågan om att vara gäst DT här på Pysseltagen och tyckte att det kunde vara en rolig utmaning, ser fram emot detta och det ska bli kul.

Scrapbooking har funnits länge i mitt liv och tycker det är roligt, har hållit på i ca 8-9 år och det är kul att se hur man har utvecklats under dessa år. Jag gör inte så mycket layouter utan gör kort, egna askar/lådor och alter. Gillar att testa nya grejer och hitta nya idéer för att kunna utveckla mig själv. Smyckestillverkning har jag också gjort men scrapbooking har tagit överhand. Det bästa med denna trevliga hobby är att man är kreativ och samtidigt kan koppla av och rensa hjärnan.
Gå gärna in och kolla på min blogg"




"Jag heter Ulrika Blomfelt men kallar mig LillBlomman i forum och på nätet. Jag bor med man, son och hund strax norr om Stockholm.
Scrapbookingen kom in i mitt liv i april 2006 och jag fastnade direkt för det. Jag scrappar väldigt mycket och testar nya stilar och tekniker för att fortsätta utvecklas. Just nu tycker jag att det är väldigt kul med Mixed-Media. Jag har en väldigt varierad stil men man finner ofta
blommor på mina alster.
Det ska bli jätteskoj att få vara gästdesigner här hos Pysseltagen under två månader."


Välkommen hit tjejer!! Det ska bli så spännande att se vad ni kommer bjuda oss på.
Kram
BellaMio




3 kommentarer:

  1. Varmt välkomna tjejer!! Ska bli såå kul att se vad ni kommer hitta på här :) !
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  2. Härligt tjejer att ni kommer gästa Pysseltagen!
    Ser fram emot att se och inspireras av era alster. Känn er riktigt välkomna!

    SvaraRadera
  3. Välkomna till ett härligt gäng som ser framemot att lära känna era stilar;) och inspireras av er!

    Kram Erika

    SvaraRadera