lördag 11 februari 2012

Ask med stafflikort...

Hej!

Lördag igen och idag leker man taxi mellan alla kalasen;) Jag hoppas att jag hinner pyssla lite idag, men man vet ju aldrig vad dagen har att bjuda.
I torsdags startade vi med första kursen och som jag lovade så har vi lite bilder på vad vi gjorde.


Först ut blev det en ask med Stafflikort på toppen. Grunden på asken består av cardstock stansade med spellisar, distressade kanter och egengjorda blommor.


Textstämplen
kommer från Roxstamps.


Så här såg asken ut utan locket på.

Vi använde;)

Cardstock; rosa och vanilj
Mönstrat paper från Inkido
Spellisar; Hjärtbård och cirklar
Blomstans; Stor och liten slut
Bladen
Blomman färgad med Victorian Velvet och shabby shutters distresser.

Ett litet tagkort han vi också med.


Väldigt enkelt, men stilrent!



Samma mönstrade papper och rosa cardstock. Snygg spets och samma stämpel från Roxstamps.

Jag hoppas ni får en trevlig lördag! Nu ska jag fortsätta leka taxi;)

Kram
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar