fredag 9 mars 2012

Grattiskort med distressruta

Idag visar jag ett kort med sk. "distressruta".
Jag började med ett vitt cardstockpapper.
Tog lite post-it lappar och rev av bitar som jag satte så
det bildades en lite slarvig fyrkant. Sen färgade jag in fyrkanten
med Distresser. Tog bort lapparna och stämplade vidare med
olika stämplar och distressdynor. Riktigt roligt!



Textstämpeln i mitten embossade jag i guld.
Lite dekorationer- klart:)
Material:
Grön cardstock dotted swiss och vanlig grön
Distressdynor: Spun Sugar, Victorian Velvet, Antique Linen,
Peeed Paint, Vintage Photo och Brushed Corduroy
Stämplar: Butterfly Magic -Fiskars, Kronan- My PaperWorld,
Textstämpel-Inkido samt Tegelmur
Embossingpulver guld-fine
Inkido Strasspearls
Minirosor, minirosblad
Band, Fjärilspunch

Ha en trevlig helg!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar