söndag 1 april 2012

Tävlingsbidrag Mars månadsutmaning

Denna månaden har det inte varit så många bidrag, men de som kommit in är verkligen läckra!!!

Bidrag nr: 5
"Hej!
Här är mitt bidrag till mars månads tävling.
Glad påsk!
/ Karin W M"


Bidrag nr: 4
"Hej och glad påsk

Jag använde det fina påskkortet som en skiss och gjorde en LO. Fotot föreställer ungdomsdelen uppe i Västeralnö fäbodar förraförra påsken. I fjol var det ingen snö, sommarvärme och allmänt "konstigt", eftersom påsken var så sen. Iår blir det snö igen!!!

Hälsningar Monica Olsonwestman
               Moliden"



Bidrag nr: 3
"Hej!
Hittade (tillbaka) till er blogg och gav mig i kast med er månadsutmaning..   Tack för inspirationen!
Det blev en LO på mina små barn som var påskkärringar förra året. Inte så lite modigt av en sjuårig kille..
Han pratade idag om att han inte hade någon klänning/tunika att ha på sig i år, så vi får se om det blir ngn påskkärring av honom i år.. 
Kram!
Maritha  ~ Dilorf"



Bidrag nr: 2

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till mars månadsutmaning. Jag har utgått från färgerna på kortet vi skulle lifta - gult och vitt - och har även utgått från kortet som skiss, även om jag snurrade på det. Det här var ett kort som växte fram efterhand och inuti kortet finns en "öppen" box som det går att lägga godis i. När man ätit upp godiset så finns ändå det något kvar att titta på inuti. :)
Fler bilder finns på min blogg.
Håller tummar och tår! Detta är den första utmaning någonsin som jag är med i. :)
Pysselhälsningar
från
HeleneV"



Bidrag nr: 1
"Hej!
här kommer mitt bidrag till er marstävling liftning av kort.
min blogg.
mvh
Pernilla Carlsson"

1 kommentar:

  1. Åh vilka jättefina kort, så härligt vårliga :)!
    Kram/ Eva

    SvaraRadera