söndag 15 juli 2012

Do more of what makes you happy!

Dags för mig igen att visa upp ett alster här i bloggen!
Idag blir det en layout jag visar er...


På den här layouten har jag först använt en tegelstensstencil och sprayat med vit matt mist och sedan när det torkade sprayade jag med en blå mist på pappret. De ursnygga kugghjulen stansade jag ut u vit cardstock och embossade dem sedan vita. Jag var inte så noga när jag embossade dem så att de skulle få en lite sliten look. Ni ser det bättre längre ner.



MATERIALLISTA:

Brun Cardstock
Mönstrat papper från Maja Design
Tegelstensstencil
Litet metallhörn och stort metallhörn.
Kugghjulsdies
Vitt embossingpulver
Blommor från Prima
Alfabet från Websters pages
Vit penna
Plain Jane Mist vit
Plain Jane Mist aqua
Brun fluid chalk

Det var allt för mig för idag! Hoppas att solen skiner på er!
Kram ztina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar