torsdag 19 juli 2012

Tips och Trix

Hej på er i regnet! Jag lovade att återkomma med något tips så idag tänker jag visa hur man kan förvara spellbinders, dies m.m. Pysseltagen har en väska med magnetplattor att fästa sina dies och dylikt på, den ser ut så här:
Om man vill fixa till något själv kan man göra som jag har gjort:

Jag har tagit chipboard, skurit till den 12x12 cm, sedan har jag delat övningskörnings skylten i 10x10 cm rundat hörnen och och tejpat fast magnetbitarna med röd tejp som håller kanonfast.

sedan är det bara att stoppa i ett cdförvaringsask jag har gjort sådana till mina spellbinders och dies som får plats

lätta att ta med sig när man ska i väg o scrappa, och det är precis vad jag ska göra idag, åka till Ängelholm och scrappa med goda vänner, det ska ju ändå regna har dom lovat så då kan man scrappa med gott samvete, fast det gör jag alltid ändå, oavsett vilket väder det är.
Ha det så gott, vi ses på måndag
Tjingeling
Annette

jag har använt följande:
Hörnstans
Röd tejp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar