måndag 20 augusti 2012

Små lådor

.......har jag scrappat i helgen, kan vara bra att ha som små presentaskar, mannen fyller snart år så han ska få den manliga varianten då.

Dom är lite roliga för dom öppnas från varsitt håll från sidan,


Detta mönsterpappret är ett gammalt graphic 45 som jag sparat länge, men eftersom man kan ta spillbitar till dessa smålådor fick jag anledning att ta av dom, annars är jag förfärligt snål med mina finpapper.

Lite tags måste också vara med på mina alster, och så dom fin fina kugghjulen från Roxstamp, kapsylen har jag fyllt med Triple tick, ett slags tre-d lack, riktigt roligt att leka med.

Idag ska jag åka till Pysseltagen Live, jag har ju sådan tur att jag bara har 3,5 mil dit, ska bli så roligt .
Jag ska försöka klura ut något till torsdag så vi kan ses igen

Tjingeling
Annette

2 kommentarer:

  1. Agneta Häggström20 augusti 2012 kl. 16:08

    sååå fina askar bra att ha när man ska ge bort något
    Skulle vara tacksam om jag fick beskrivningen
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Jätte söta
    kan också tänka mig en beskrivning
    christel

    SvaraRadera