måndag 22 oktober 2012

Läskigt hus

Hej igen.

Hoppas ni haft en kreativ helg. Det har jag haft med med härliga scrapvänner på besök. Jag altrade detta lilla hus som så klart finns i affären. Jag började med att måla alla kanter med svart akrylfärg. Därefter klädde jag huset med halloweenpapper från Graphic45. Har ju en hel del spillbitar nu och de passar bra till små projekt som det här lilla huset.

 
Än en gång har saxen jobbat hårt men jag tycker att det är så kul med de fina små figurerna som finns i papperna. Den fina ugglan och staketet kommer från en Tim Holtz die.
 
 
Spindelnätet har jag köpt i en vanlig affär som säljer halloweensaker nu. Kostar inte många kronor och varar hur länge som helst.
 
 
 
Inuti huset kan man ju ha lite praliner eller ett litet batterivärmeljus. En kul värdinnegåva om man ska bort och spöka lite. 
 
Tack för titten
Kram Jenni
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar