söndag 9 december 2012

Adventsgåbortspresent!

Hej på er!
Hoppas ni haft en riktigt mysig 2:a adventshelg! Det har jag! Har varit i Stockholm med hela familjen och hälsat på goda vänner samtidigt som ena sonen passat på och spelat badmintontävling. Tog med mig lite pysselgrejor till Uppsala veckan innan för att kunna fixa ihop en liten gåbortspresent men det är inte klokt vad mycket grejor man EGENTLIGEN behöver... saknade än det ena, än det andra. Ytterligare en anledning till att jag längtar hem som en tokig nu. 1 vecka kvar...

I alla fall blev det en lite tillsnyggad påse fylld med "vintermys"- glöggte, chokladdryckspulver, mörk chokladkaka, doftljus och en altrad tändsticksask :




Påsen var vit från början (recyklad) och fick lite distress Vintage Photo och papper från BoBunny (från förra eller förrförra året (tänk att dom alltid lyckas göra så himla snygga julpapper varje år, mina absoluta favoriter tillsammans med Maja Design tror jag :) )




Texten är utklippt från ett annat papper i samma kollektion. Bård i överkanten av röd CS som kantstansats med MS Lace Heart. Retroblommor som jag klippt lite i bladen på och format med präglingsverktyg tillsammans med  bladpunch nellie-snellen--medium-set-holly-leaf-.


RoxStamps fina julstämpel.


Tändsticksask med papper från min gigantiska hög med sånt som blivit kvar från tidigare år...:






Stämpel som funnits i byrålådan lääänge, minns inte varifrån den kommer...
färglagt med copics.
Snyggt rött band och lite pearls.

Ha en fortsatt fin 2:a advent!

KRAM!
Eva


1 kommentar:

  1. Så härligt! Fantastisk färgläggning av stämpelmotivet!!!

    SvaraRadera