lördag 15 december 2012

Lite gåvoaskar...

Hej!

Imorgon är det tredje advent och vi har fortfarande vitt ute, hoppas hoppas att det håller till julafton;) Det hade varit mysigt!

Jag har gjort två askar för små presentkort. Dom är dekorerade lika, men papprena skiljer sig lite här och var på askarna.



På askarna har jag satt en Julblomma utstansad med hjälp av den nya TH diesen. Lite hjärtan stansade med spellbinders. 


Biljett stämpel från Roxstamp i combo med dies från samma företag, och Inkido.
Ett av många fantastiska band som finns i butiken kan man svagt se här;) Brunt med en silver strimma i mitten. Lite mitt dekos och alla blommorna är sprejade med Gossbump, lite olika yta beroende på vilken man använder. finns i Glans, matt och med skimmer. Väldigt kul effekt!


Grunden till denna ask hittar ni HÄR, en tutorial gjord av en av våra duktiga Gäst DTs.
Jag har dock ändrat på måtten då jag ville göra en större ask.


Inuti askarna stoppade jag ner vikt akvarell papper, att skriva på, och en fram och en baksida. Detta för att man ska kunna skriva vad som ges bort. 


 Från sidan när askarna är stängda!


På baksidan har jag satt min personliga stämpel där jag stämplat med en klassiker, Tipp tapp, från inkido.


Material;

Papper från Maja Design, årets jul, 6x6
TH Dies
Spellbinders; Denna och denna
RoxStamps Dies
Stämplar; Denna och denna 
Mitt dekos till blommorna
Gossebump
Distresser


Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram

Erika

 

3 kommentarer:

  1. Vilka fina askar du gjort....är de svåra?
    Och den diesen till blommorna...finns den i butiken? hittar inte.
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Hej Inga!
    Nej det är inga svåra askar, jag missade att hänvisa till orginaltutorialen som Gäst DT Annette ha gjort. Den finns på plats nu;) Lycka till!
    Kram
    Erika

    SvaraRadera