lördag 8 december 2012

Udda julkort...

Hej!

Äntligen lördag;) och tomte latten står på pysselbordet bättre kan det inte bli.

Jag har lyckats knåpa ihop två kort av mina alternativt färglagda motivstämplar.
Att jag brukar gå mina egna vägar och prova lite udda har ni kanske märkt och då förstår ni kanske att jag tänkte bjuda på lite annorlunda julkort;)


Väldigt enkelt dekorerat, ovanligt för mej;)
 

En Knapp från gömman, snyggt band som säljs både som metervara och storpack. 
Stämpeln kommer från inkido.
 

  Även detta kort enkelt dekorerat.


Denna donna har Tomten godkänt;)


Material;
Stämplar; Denna, Denna, Denna
Distresser
Tunt Grovband
Cardstock; Röd och brun
Classic Natural och Craft


Jag hoppas att ni får en underbar fortsatt lördag!

Kram

Erika

1 kommentar:

  1. Superhäftigt :) Allt blir snyggt
    Tack för tippset men jag får inte rätt på något :( Funderar på att starta upp en ny blogg .......
    Kramiz

    SvaraRadera