lördag 19 januari 2013

En Groda...

Hej!

Vilken vecka, vilken kyla och snö vi fått i skåne;) Underbart när det är vit och kalt!

Jag har lääääääänge gått och funderat på distress pennorna, men så har jag länge viljat ha en enkel färglägning som inte tar evigheter och då passar pennorna mig.
Enkla att blanda och matchande färger!


Det blev ett grod-kort!


Den snygga vimpeldisen från Tim Holtz!

Hemma gjorda blommor! Har stämplat på Special Stamping Paper från Ranger. Tyckte att grodan blev lite ensam på kortet så jag fick till det med en splash;) och hur ofta händer det att man lyckas på första försöket;) Sprej splashen är gjord med hjälp av Distress stain i en sprejflaska och lite perfect pearl. En annan kantstans från TH och ett av dom snygga fluffiga banden;)


Insidan! Två snygga texter, Roxstamp och Inkido, och plats att skriva.

Material;
Cardstock
TH dies, denna och denna
Pärlpluppar

Hoppas ni få en pysslig lördag!

Kram

Erika

2 kommentarer:

  1. Hej, jättefint kort! Är vimpeln köpt färdig? Kanske man kan göra själv! Hälsningar Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth!
    Tack! Viplen är en Tim Holtz dies, länkad. Jag har "svängt" ihop den som en s-kurva för at den skulle passa i längden. Det blir några olika stora vimplar på en stansning.
    Snygga och andvändbara!

    Kram
    Erika

    SvaraRadera