lördag 11 maj 2013

En namnskylt...

Hej!

Äntligen är det VÅR;))))))))))
Det luktar vår, ljudet av vår, sol och allt prat om studenten. Har ni set alla stämplar, papper, band och blommor som går i student nyanser? Och allt som finns till konfirmands kort? Om inte så ta en titt HÄR, där det har samlats en hel del!

Idag tänkte jag visa min namnskylt som jag lovade förra helgen! Jag var lite busig tillsammans med min rumskompis. Jag skrev; "Här bor jag" och min kopis skrev;"Jag bor också här".
Jag tänkte att dom flesta vet vem jag är eller så blir dom medvetna om vem jag är;) Jag är ju inte tyst...;*)


Grunden är chipboard som jag rundat hörnen på med ett av mina favoritverktyg;) WeR memorykeepers hörnstans. Den stansar igenom chipboard, flera lager cardstock och mycket mer.

Sen har jag klätt med papper från Prima 6x6 pad, Engraver. Som ni kanske har märk så gäller det att vara snabb om man vill hinna få tag på Prima papperna, dom går väldigt snabbt i shopen;)


Bokstäverna har jag stansat ut med en TH dies i chipboard. Sen har jag stämplat med min Black Archival Ink dyna på dom. Sen har jag tagit med vax på kanter etc och till sist har jag lagt lite Distress stickles på toppen;)
Har stämplat upp lite textremsor  och fäst, TH stämpel set.


Jag har använt dekos från Prima och lite från gömmorna där hemma. Har även använt en kantdies från TH.
 

Jag ville att min namn- och dörr skylt skulle höra ihop, så förutom pappren från samma serie så fick det bli bjällror här med.

Material;

TH stämpel set; Simple Sayings (slut)
TH dies; Word play (slut)

Ha en trevlig helg!

Kram
Erika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar