måndag 24 juni 2013

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra och trevlig midsommar  :) 

Denna vecka tänkte jag visa en presentask. Själva asken är en box till ett album (den jag har här är den mindre varianten). Den är målad med gesso och på två av hörnen använde jag modeling paste för att få lite struktur och i de andra hörnet målat med crackel paint. Rutan i mitten har jag stämplat med en Tim Holtz stämpel på ett plast ark och limmat på insidan av asken. 


På insidan, i botten av lådan har jag lagt ett papper som också är från Tim Holtz. På lådans båda sidor har jag satt på dessa hantag


Jag har dekorerat asken med stora och med små pappersblommor. Den svarta kransen är utstansad med en dies från Memory Box i svart cardstock papper. Kugghjulen är från Tim Holtz och även klockan med visare. Lite pärlband och "pärlspröt" fick pryda asken.
 



 Tycker det är kul att göra egna dekorationer och de gör jag med Melt Art
 Här kan ni se hur man gör.... (från you tube)



Ha en bra vecka så ses vi igen!

Kram Karolina

Pysseltagen- din scrapoas på nätet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar