måndag 17 juni 2013

Vit...stans...distress...

Hejsan hejsan :)

Denna vecka ville jag utmana mig själv lite. Funderade och kom fram till att jag ville ha vit, färger och stansar. Hade ingen riktig plan på vad jag skulle göra för något men det blev ett kort. Jag har använt stansar från Martha Stewart o Nellie Snellen. Färgerna är distress ink pad och vitt cardstock papper. 
Kan inte låta bli att ha med blommor... :)





Här är Nellie Snelle stansen och de bästa är att man kan göra bladen i den färg som passar eller i en favorit färg :) Enkel att använda.....

1... stansa ut... (i stans nr 1)

2... lägg i och tryck.... tadaaaa!! (i stans nr 2) 

Ha en bra måndag o trevlig midsommar!

Kram Karolina


Material: 
Stansar: Martha Stewart- kantstanssmå fjärilarfjäril och nellie snellen.
Vit cardstock
Vita blommor
Olika Distress Ink Pad färger.... (efter tycke och smak)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar