onsdag 21 augusti 2013

Jag övar mig :)

När min dotter såg den här LO'n igår när jag stod och fotograferade den sa hon, -Jo den är fin mamma... Men fattas det inte lite på den?

Men just nu övar jag mig på att inte smäcka på dekorationer, papper m.m. på varenda ledig yta på min alster! Faktiskt är det ju så att man framhäver detaljer och fina dekorationer mycket bättre om man inte har så många.

Det är verkligen inte lätt att scrappa sparsmakat, men som sagt, jag övar mig :)



 Vitt, vitt, vitt!

Vit bakgrund och Modeling Paste tillsammans med en mask fick bli bakgrund den här gången.




 Å så en bit wellpapp även den med Modelling Paste och mask.

För att markera huvudordet i min lilla text tog jag en spillbit från min lilla skräpbunke på pysselbordet och limmade dit innan jag fäste bokstäverna.



 Snurrblommor och utstansade blommor med små söta pärlor i mitten.



Å så den nya fiiiiiina fjärilsdiesen som jag har längtat såååå efter att få hem!!!

På fotot fäste jag ett silvrigt metallhörn som en sista dekoration.



Material:
Vit cardstock
Modeling Paste och mask
Wellpapp
Fjärilsdies
Blomstansar och dies till snurrblommor
Bokstäver
Blingswirl



I veckan har jag fått hem fina julpapper från Pion, kanske 
blir det årets första julkort från mig nästa vecka!!

Kram
BellaMio

2 kommentarer:

  1. Åh så vacker LO du har gjort.
    JA älskar allt med den, du har fått mig
    att nästan göra en egen ;)

    Kram Johanna.

    SvaraRadera