onsdag 8 januari 2014

Nöjd

Med nytt år så följer nya utmaningar och jag ser med glädje fram mot det här nya året och hoppas på många pyssliga stunder!

Men med nytt år följer oxå tillbakablickar på det år som gått. Jag har gjort en tillbakablick på mina alster från 2013 och hittade direkt det alster som jag blev allra mest nöjd med/tycker allra mest om :)



 Den här LO'n gillar jag för att den är stilren, allt de vita färgerna gör att blicken dras mot fotot, och jag har använt lite olika tekniker när jag skapade den.



 Rivna kanter är något som jag gillar jättemycket och här har jag rivit både wellpappen och den lilla mönstrade pappersbiten.



 Att göra egna blommor är något som jag tycker är superroligt, jag sitter gärna en kväll och tillverkar blommor så jag har lite färdigt när jag behöver. Och de här snurrblommorna är en stooooor favvis hos mig :)



Den här fjärilsdiesen tycker jag jättemycket om och blev så himla glad när Inger fick hem den. Den är sirlig och passar att användas till många olika saker.

Ytterligare en teknik som jag använt är Modeling Paste och en Stencil för att göra prickarna i bakgrunden. Jag gillar att använda samma färger i lager på lager. Det blir inte så vilt intryck men ändå lite rymd.


Material:
Fjärilsdies från Joy Crafts
Stencil från Crafters Workshops
Blompunch från Nellie Snellen
Blomdies till rullblomma


Vad har ni för pysselplaner för 2014? Mitt motto är "göra själv"!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar