måndag 13 januari 2014

Tags....


Hej hej!

Idag vill jag visa två olika tags, det är från Tim Holtz dom är den större varianten (10,5 x 21,5 cm). Jag började med att färga dom med Distress Ink Pad, Dylusions Ink Spray och Distress Stains. Sen stämplat och stämplarna är också från Tim Holtz. 


Vist har man spets över från annat projekt i olika färger och former. Färga dom i den färg du vill ha så blir den som ny.... Jag har färgat spetsen samt blommorna med samma färg som tagsen.
(alla blommor och spets är inte färgade)





På denna tagen har jag använt mig av TH stenciler och modeling paste för att få mer struktur. På Eifeltornet (som först är stämplat) har jag tagit glossy accent för en upphöjd och glansig finish. 


Dekorationerna är utstansade med TH dies i chipboard och färgade med svart och 
vit gesso.

Ha en bra vecka!!

Kram Karolina

Material:
Färger: Svart, vit, turkos
Gesso: svart och vit
Tim Holtz: dies, stenciler här o här


Pysseltagen- din scrapoas på nätet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar