torsdag 1 maj 2014

En liten väska

Jag tycker verkligen jättemycket om RoxStamps biljettstämplar! De är så fina, perfekta att kombinera med diesen och dessutom väldigt prisvärda!!

Idag har jag skapat ett alster med två av dem:

 Jag har använt en stansmall till själva resväskan, den tillverkas inte längre, men det finns andra superfina i butiken, till exempel: ett hus och en fågelholk.

Jag har använt ett underbart blått cardstock som bas (Orange Peel - Kevin) och ett av de nya mönstrade papperna från Blue Fern Garden - Signature.



Å så en närbild på stämplarna då, Jag har stämplat på en spillbit som är svagt mönstrad i beige. Tycker det är lättare att stämpla på mönstrat papper eftersom det är slätt, och så tycker jag det blir liiiiiiite snyggare med ett svagt mönster i bakgrunden :)

Jag gillar jättemycket att det är olika nummer på kanten av stämpeln oxå! Gör varje lite mer unik känns det som :) De två jag har använt är Grattis och Hipp Hurra.




 Dekorationerna denna gång fick bestå av ett par rosor, lite ostduk i bakgrunden och en fjäril som fått lite Stickles på sig.




 Från ovansidan har jag knutit ett HugSnug-band och fäst en hjärtan-charm, just denna är slut i butiken med det finns väääääldigt många andra superfina! Det gäller att ha tungan rätt i munnen bara så man inte knyter fast öppningsanordningen oxå :)



Nu ska jag gå ut i det fina om än mycket blåsiga vädret en stund!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar