tisdag 26 augusti 2014

13art och distresser

Ibland ska man inte lova saker i förväg ;)
Förra veckan lovade att färglägga ett stämpelmotiv med 13art färgen som jag använde då.
Jag valde den 13arts waterink Brun tillsammans med distresserna aged mahogney och walnut stain, samt tattered rose och vintage photo till huden.

Eftersom jag är råtokig i stämplar att färglägga så blev jag super glad när Inger valde att ta hem de nya stämplarna...fulsnyggaroliga har blivit ett nytt ord. Här kommer hon : Dehlia


Ni hittar denna underbara dam Här, och glöm inte kolla in de andra från samma leverantör, Loralie Art stamps

Det gick bra att blanda de olika märkena på ink färgerna, även om det krävdes lite walnut stain i 13arten. Det är svårt det där med brunt, det kan bli så rätt men också så fel. Denna kan passa perfekt till icke så gräddade pepparkakor ;) Jag kommer att testa några av de andra färgerna snart :)


Jag valde att ge damen lite bling på armbandet och i öronen iform av halv pärlor, ögonen fock lite 3d lack för att få mer liv.


Nu är det bara att hoppas att damen som fyller 61 tål skämt och uppskattar kortet. 
Ha en bra tisdag, hoppas vi ses nästa vecka
Kram Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar