lördag 14 februari 2015

Happy Valentine....

Hej!

Det må vara ett kommersiellt påhitt detta med Alla Hjärtans dag, men en hel dag som går i kärlekens tecken kan aldrig vara fel;) Och det blir faktiskt vad man själv gör det till;))


Ett litet kort i glada färger har det blivit till denna dagen! Bakgrunden är gjord med en Timsan embossingfolder. Mistat med Distress Spray Stain. Och har man riktigt bra syn så kan man se att jag handskrivit Love uppe i höger hörn;))
 

Fjärilarna har jag skurit ut med min Silhouette, filen kostade ca 8 kr. Mistat med Distresse Spray Stain. Ritat med svart penna längs kanterna.
 

Hjärtanen är två små hjärtstansar från Timsan. Mistade på samma sätt som övrigt och ritat med svart penna längs kanten. 
Både fjärilar och hjärtan sitter med distanskuddar.
 

Det enda som återstår nu är att duka lite vackert till familjen ikväll;)) Tänkte använda mina nya fina bordstabletter som jag gjort om;)) Visar före och efter nästa lördag och vad jag använt!


Det finns ett kort och en bordstablett att titta på på Pysseltagen;))


Material till kort;

Embosingfolder och Dies från Tim Holtz


Ha en fantastisk lördag!

Kram

Erika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar