fredag 17 april 2015

Project Life inspiration

Här bjuder jag på en project life sida. 


Det jag tycker är viktigt när det gällande skapande av PL sidor är att de på något sätt ska hänga ihop. Här har jag försökt det genom att använda samma stencil/mask med akrylfärg på alla korten samt de små vita bubblorna som också finns över hela sidan. 



Du hittar massvis av olika stenciler/masker här. Jag har använt distress paint dabbers som färg. Enkelt att bara dutta dit :) 


De vita små pluttarna är stansar från EK success. Finns i varierade storlekar. Du hittar dem här

Jag har använt 3 olika och ganska små. Blir hur läckert som helst på alla typer av alster. 

1 kommentar:

  1. After research a number of of the weblog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website listing and will be checking again soon.
    pediatric dentist in gujarat

    SvaraRadera