tisdag 16 juni 2015

Hej!

Hej!
Jag har fått den stora äran att få vara en del av Pysseltagens DT-team. Jag tänkte som mitt första inlägg här börja med en liten presentation av mig själv. Jag heter Malin Näslund och är 41 år. Jag bor i Västerås med min sambo Daniel och våra två barn Hugo 9 och Anton 7. Jag arbetar på en gymnasieskola för elever som har det tufft, med olika bakgrund och olika förutsättningar. Ett fantastiskt jobb som känns "viktigt på riktigt"!
  Jag började denna hobby när Hugo föddes. Då blev det ganska enkla och stela LO`s men allt eftersom åren gått, har jag utvecklats och gillar det mesta idag, såsom, scrapbooking, korttillverkning, projectlife och mixedmedia.
   Jag brukar skapa lite efter ett eget motto "att av misstagen skapas det vackra", det är när jag som vanligt är för snabb att limma och blir tvungen att riva och ändra som mina mest kreativa lösningar kommer fram. Annars finns ju alltid Gesso ;O)
   När det gäller favoritprodukter måste jag nog säga det mesta inom kladd. Mister, Inkagold, Micapowder, glitter, olika pastor och stenciler.
   Jag kommer att ha tisdagar som bloggdag och börjar den första tisd
agen i juli. Det skall bli underbart kul och utvecklande att få skapa för denna butik och blogg och med dessa härliga människor.
   Vill man kolla in lite mer vad jag skapar, så finns det mesta på mitt Instagramkonto, "midnightscrap". Jag hinner inte uppdatera min blogg i den takt jag önskar.
   Ha en härlig början på sommarlovet, så ses vi framöver!

                                                                          Med vänlig hälsning Malin

5 kommentarer:

  1. Lycka till Malin, ser fram emot att följa dig. Skönt att se att tisdagen förblir en Malin-dag ;) hihi

    SvaraRadera
  2. Lycka till Malin, ser fram emot att följa dig. Skönt att se att tisdagen förblir en Malin-dag ;) hihi

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att se, du gör så mycket fint!
    Kram Malin

    SvaraRadera