onsdag 9 december 2015

Gran formad julklapps tag-


VARNING:
Dessa är beroende framkallande .

Sååååååå söta och roliga att göra !!!


Lite saker som jag har använt .
Gjort hål med min Cropadille och använt dubbelsidigt papper.
Spellbinder Scalloped edge 4 inch.


Dela din utstansade bit på mitten.
Gör ett märke vid 1 inch och vik enligt bilden.


Vik tillbaks mot kanten.



Vik så här.

Det verkar kanske krångligt men har du bara gjort en .....

Jag har varnat !

Nu är det bara att rocka loss och dekorera !!!
Jag har satt 3D kuddar mellan vikningarna.
Ibland har jag struntat i det på den nedersta och gjort en yta där man kan skriva till; och från:
På de andra har jag gjort en yta att skriva på, på baksidan.


Här ser ni både fram och baksidor.

Här kommer några fler tips !


fler...


Hoppas att ni provar dem.
De var bara SÅ roliga att göra.
Som ni säkert har sett på bilderna så kan man göra dem åt båda hållen.
Gör en och du är fast !

Stort lycka till !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar